"An interior world to discover"

"An interior world to discover"
"An interior world to discover" Un món interior per descobrir "Un mundo interior por descobrir" mixed media, 73x100cm, march2014

sábado, 16 de marzo de 2013

Presentació Om en Català

A través de les meves obres vull que l' espectador faci un viatge dins de l' ésser humà... El meu Projecte pictòric prioritari s'anomena "Humà a la recerca de l'ésser". Tot i que també treballo amb el projecte "Els guerrers de colors" i el de "Concept Art" que va molt unit als meus estudis de publicitat. Amb la meva pintura vull transmetre la meva propia Filosofia "El sentimentalisme" ... Moviment que vaig deixar escrit en el meu primer llibre editat al 2006 "Filosofia de l'Ànima" que precedia un "Caos Mental de l'Ànima" escrit al 2005. El Concepte Màxim del Sentimentalisme: "Saber el que sents, per sentir el que penses, per sentir el que fas". Des del meu punt de vista Tot parteix del nostre Ser... Un Ser atrapat dins d'un cos que pensa. Vaig obtenir la meva llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques a la Facultat Blanquerna de la Universitat Ramon Llull de Barcelona, ​​2006. Sóc la 3 ª Generació d'Artistes i Artesans del Gravat (Taller Barbarà 46) el meu avi Joan Barbarà "Membre numerari de la Creu de Sant Jordi de Belles Arts" i reconegut gravador per haver treballat amb Marc Chagall, Pablo Picasso, Dieter Roth, Richard Hamilton etc... i amb el seu fill, el meu pare, Virgili, han estampat Obra Gràfica de Joan Miró, Salvador Dalí, Victor Vasarely, Joseph Beuys, Modest Cuixart, Antoni Tàpies, Emir Schumacher, Hans hartung, Miquel Barceló, Antoni Tàpies etc ... En l'Actualitat el meu avi és dedica en exclusiva a crear la seva pròpia obra, mentre que el meu pare continua al peu del taller fent l'obra calcogràfica d' artistes de la importància de Jaume Plensa (premi 2013 de la Calcografía Nacional de Obra Gráfica de España), Fran Bull, artista Nord-americana de New York, Joan Cruspinera ( que l'any 2000 també va rebre el premi d'Obra Gràfica) Joaquim Falcó o Tano Pissano, artista italià establert a la Costa Brava .... Amb tota aquesta informació vull constatar que des de ben petit he pogut estar i viure una infinitat d' experiències i aprenentatge amb tota la colla d'artistes que anaven i venien pel taller a realitzar els seus gravats al taller de la meva familia *** Per això trobu oportú dir en anglès : I have Art Blood! Currículum a març del 2013: El març del 2013 estic tenin la meva primera Exposició a Londres in The Brick Lane Gallery! Tinc Exposicions pendents pel 2013/14 amb la Galeria Lassaletta de Barcelona, la ​​Galeria Hartmann-Santa i la Galeria Patrick J. Domken de Cadaqués. També Exposicions a Shangay, Hong Kong i a Beijing amb la Pantocrator Gallery. Vaig començar a moure la meva obra per l' estiu del 2010! Tenint la meva primera Exposició a la Galeria Traz d'Art de Sabadell al desembre del 2010. Després, he tingut exposicions col·lectives i individuals a la I & II fira Showcase Barcelona 2012, Swab 2012 amb la Galeria La Pan de Barcelona, ​​I Showcase Amsterdam i a la Galeria Nova 3 de Sabadell. El 2013 he exposat a la sala de Cooltural Dormirdcine de Madrid el meu projecte "Humà a la recerca de l'Ésser".

No hay comentarios: