"An interior world to discover"

"An interior world to discover"
"An interior world to discover" Un món interior per descobrir "Un mundo interior por descobrir" mixed media, 73x100cm, march2014

domingo, 18 de noviembre de 2007

EL MEU ESTUDI PERSONAL


El meu estudi personal

Estic llicenciat en
Publicitat i Relacions Públiques
per la Universitat Ramon Llull
a la Facultat Blanquerna,
tot i que vaig entrar per
fer Comunicació Audiovisual
al iniciar el segon cicle
vaig canviar la meva disciplina crec que encertadament.
L’estudi l’he compaginat
amb la feina i el treball
al taller 46 gravats Barbarà
de la meva famili.
Ja només em queden 5crèdits
per obtenir la carrera,
però ja sé
que vull crear per mi
o almenys intentar-ho,
i continuar el taller artístic de gravats...
Aquest assaig filosòfic és el principi

Confucio: "No voler ensenyar a
l’ home que està disposat a saber
és desaprofitar un home.
Ensenyar a qui no està disposat a
aprendre és malgastar les paraules"

***Si després de llegir a Confucio no l’enteneu NO fa falta que perdeu temps continuant llegint.
Desitjo que passi el que sigui*********

No hay comentarios: