"An interior world to discover"

"An interior world to discover"
"An interior world to discover" Un món interior per descobrir "Un mundo interior por descobrir" mixed media, 73x100cm, march2014

domingo, 18 de noviembre de 2007

Filosofia de l’ànima (0)

Filosofia de l’ànima (0)



º/0ª

l’estúpid

L'ésser humà q pensa el q sent
en aq món real (cos- matèria- emocions)
és cec, ciego, blind
x veure la llum (la veritat),
pq la busca a fora i no en si mateix,
i per tant està buit x dins i
serà una ànima en pena
la resta de la seva vida



6&6

és/estar

Estar o no estar?
Aquesta és la qüestió!
Però la qüestió
no és pensar en la qüestió de si s’està o no s’està
simplement està en està perquè s’és
NO perquè s’està!


= 3>2>1

sentimentalisme

Saber el q sents,
x sentir el q penses,
x sentir el q fas

2 < [(0)]

pensen x tu

Som éssers humans.
El nom mateix
ja ho indica q
som una dualitat:
éssers i humans.
A l’ estar en societat
l’ ésser humà
se li diu persona,
s’agafa tan sols la
condició d’home i
s’oblida la part d’ésser q tenim.
Frases com:
controla les teves emocions,
vigila amb el q sents,
pensa-t’ho molt si vas a fer això,
no et deixen sentir
què pensar,
neguen la teva condició d’ésser.

·3#3·

introspecció teva x coneixe’m a mi

L’ésser humà
q sent el q pensa
en aquest món real,
sent la llum dins seu
i x tant ja no busca
pq sap q es troba dins seu
i ja no es sent buit
pq ha trobat
l’ànima

(0)ª (1)ª (2)ª (3)ª 7º (0)

créixer

No creixo cronològicament,
creixo espiritualment.
Qui creix pendent del pas del temps
mai creixerà!
Qui creix x combatre les adversitats
entre el q sent i pensa
x superar les adversitats ®
x saber-se adaptar
amb comoditat a la realitat exterior...
sàviament viure


1·2· ~ 0 0 0 = 3

q som?

Sóc
memòria i temps
buscant
pau i amor
el q som
en el fons


7/7 @ = (3)

l’amistat

És fàcil ser amic meu,
hem de ser germans
amb el mateix sentiment
i automàticament
em sentiré amic teu o meu,
pq et sento


¬4~$-

l’ ego jo tb el controlo

Em poden dir molts elogis
de tot allò q jo faig
però jo no em crec res:
carai,
carai ets un artista,
ets un crakkkkkkkk...
i jo sempre contesto el mateix
no merci,
només és el q sento,
només sóc el q sóc.
Els elogis
els deixo pel meu ego
q és un egòlatra
i aquest molt content i cofoi
em demana q et digui moltes gràcies.
JAJAJA...

ª?

què m’agrada a mi?

En aq vida el q mes em perd és la bellesa
el q busco més és la desídia pq sóc un mandrós,
i si abuso és perquè és una addicció;
x tant tb sóc un addicte
un addicte del q m’agrada
un addicte del q sóc
jeje...

º /·#·/ ?¿ (0)!
tontíssim


Jo sóc tan tonto
q arribo a fer
coses de llest.
Però no us enganyeu
realment sóc molt tonto,
pq sempre deixo pel final
el q la gent diu
q és important
i q x ordre abans has de fer.
Tot i q segurament m’equivoco
pq ja he dit q sóc tonto
i no pq faci precisament
tonteries

€%¿

qui elegeix

És curiós com la gent
pensa el q vol,
quan ni tan sols es coneix.
Quan a més a més es sap
q si es pensa ja no es sent i
x tant algú altre
triarà x tu


“ * “

la relació perfecte entre Éssers

La relació d’éssers humans o vius perfectes
És jo confio amb el q sento i et respecto,
Pq em respectes tb a mi el q sento


[+++] = (0)

la felicitat

El temps és la presó de l’home
El q el va consumint lentament.
En aquesta vida,
tothom busca la felicitat,
el q potser no saben
és q per ser-ho,
abans hauran de trobar
la pau interior

¿¿??¿¿ = 3 = 1

què sé?

Jo sí q sé!
q tu saps,
q jo sé,
q jo no sé,
q tu saps,
q tu no saps,
q penso,
pq no penso,
però q ho sento,
pq em sents,
però no et sents
pq al final acabes pensant


(0)

retrat de l’Ànima q existeix

Retrat de la meva ànima
“vete tu a saber”.
Pq jo no sé
jo sento
però com q no sóc egoista
t’he d’avisar
q ja sé, pq sé,
q no em creuràs,
però en el fons,
essencialment,
tant se me’n dóna
pq a mi no m’agrada creure,
però sí saber

)7(

lliure

Ja no sóc víctima del q sóc,
no sóc víctima del q penso,
no sóc víctima del q faig.
Per tant, he perdut la por de la llibertat i estic lliure,
pq no penso,
tan sols,
sento
q al final resulta ser jo

9=9

la sinceritat

Ser sincer vol dir no enganyar-te a tu,
no vol dir no enganyar l’altre,
pq si l’altre es sent enganyat és pq s’ha enganyat al q sent.
Sent sincer és tan fàcil
pq és difícil
confiar en el q sents
i x això
només cal saber
que tu no ets el q penses
tu ets el que ets
pq si no
seríamos mentes andantes
o no!

`9) 3 ) 1(“

la veritat

La Veritat jo no busco saber,
Quan sents ja saps!
Escolta’t molt i no et sentiràs,
però a mi no em creuràs
pq clar jo sóc un mentider.
I tu ets massa llest,
tot un intel3lectual,
massa egoista i massa omnipotent
x deixar-te persuadir pel que sents,
pq a tu només t’agrada
convèncer i ser convençut.
Jo t’accepto,
de tot cor,
però et recoordo q tu ets tu
i tu estàs a dins meu.
T’estimo tb!


3=5 ? mmm

quins dubtes!

Si dubtes és pq en el fons no dubtes.
Tan sols és una lluita
entre el q sents i penses
i personalment em quedaria amb el q sento,
tot i q sé,
pq estic dins la gent
q al final fan cas de l’altre

1º {3cor} [2ºB]
m’equivoco

Tot ho fai de cor,
x això
he d’acabar pensant,
pq
jo no tinc la raó.
X això començo
a creure
q la vida és un regal,
un miracle.
Ara
no sé
d’aquí o de qui


(0) ¡ (3) * )2)

potser t’enganyo

Qui em sent
no vol ser diferent
simplement ho és.
Aviso
jo sóc més
el q faig q dic,
tot i q sé
els meus límits i
en el fons
sento
tan sols


W?

pq qüestionar-se?

Ho qüestiono tot,
no pq sigui desconfiat o meticulós
sinó pq a mi
ja em poden intentar convèncer
amb paraules qualsevol inquisidor
que si no m’arriben al cor
no em convenceran,
pq no seré persuadit,
la manera d’arribar
a l’única veritat
real q sento
el sentiment



123456789 º

l’artista

El vertader artista
ho és de sentiment.
Clar q la majoria ho fan
inconscientment.
La consciència
poc té a veure,
ja q al final transmetre és el q val


(9= ... ? )

els rcoors

Els recoors
són molt importants
quan no vius d’ells.
Però aprens dels errors o bé
et recrees amb la memòria
x vivències inoblidables passades.
Però, el rcoord mor
i jo no.
Segurament de l’altre
aq part és la q més estimo,
x valorar la seva funció,
q en el fons m’està recordant a mi



“(0)” 2ª (/)

la presó de la ment presonera

En condicions adverses
és quan sents el sentiment més fort,
pq t’ataquen,
et defenses,
motiu pel qual pateixes convulsions internes.
Un sentiment més vertader,
pq si la vida és roses,
portes espines al teu enterrament.
Totes les dimensions de l’home
és entendre
el funcionament de la ment
x sortir de la seva semblança
amb la presó instal3lada socialment


=x 6ª 5R

sisè sentit

Confies en els teus ulls,
depens dels teus 5 sentits,
i el més amagat x
profund i inexplicable
el 6,
és la millor guia
x a la teva vida,
l’ànima



1= (3) ... E + C

sentir-te

Si et vols conèixer de veritat,
coneix el sentiment.
Allò q sents q t’acompanya
tota la vida.
Si vols,
tan sols somiar amb llibertat,
continua pensant



... (3) ...

la ment al morir, al no néixer

Desídia,
no tenir esma x fer res,
tan sols ganes x no fer res.

Delírium trement,
moment d’al3lucinació,
desvariar.

AnheDonia,
no recordar absolutament res


©( C+E = (0) ) + E
què som i a on estem

Cap ésser humà
començant pels filòsofs
haurien de plantejar-se
tot omnipotents
qui és ell, tot en solitari, sinó
què som com a raça,
com al conjunt de la humanitat.
Per tant, podria ser acceptable
considerar q en essència
som Energia
q ens trobem en un Cosmos
en què la relació és de
causa- efecte
i per tant el q existeix és la
no casualitat.
La raça humana
és qui ha inventat l’atzar,
la casualitat,
com la famosa loteria o
el sistema de les màquines tragaperras

{123456789} ºª ((0)), !

intel3lectual o vividor!

La intel3lectualitat està bé,
Tot i q d’entre ser
un intel3lectual o un vividor,
Em quedo amb el q viu.
Pq sempre estaré amb el q viu com pensar mentre
l’altre estarà pensant com viure...
somiarà q viu enlloc de somiar q viu


(2) ººº (3) = (0) ª

buscant en la profunditat de la ment

En el més obscur
de la teva profunda ment
es troba l’ànima.
Quan la reconeixes
pots controlar el poder de la ment
acceptant q ella ets tu.
En essència,
ja no penses qui ets,
sinó ets qui ets
i x tant estàs preparat
x plantejar-te realment
el q sents,
què vols pensar i fer


(0)ª 3=2

el boig social

L’única diferència
entre un sonat
instal3lat permanentment
en un centre psiquiàtric
i jo
és q jo
puc fer veure
q sóc normal

1? 2? 3?... )7(

canvi d’actitud

El canvi d’actitud és important,
sobretot té valor real si surt de dins,
per deixar d’estar empresonat
per la ment limitada,
q està limitada
pq les seves armes
són les paraules
i aquestes sovint,
x no dir sempre
falten alhora d’expressar el q sentim.
X tant la ment és la presó q parla del concepte llibertat
Quan l’ànima només sap de
pau,
equilibri,
harmonia i
calma interior.
Potser seràs lliure quan acceptis el q sents, x què no?

[+++...

pau interior

Pensa en la felicitat
i tota la vida
seràs un desgraciat.
Sent la pau interior
i la felicitat
sorgirà
x si sola.
Sabent
q més enllà de la línia
es troba la pau


)7( x (7)

confiar

Jo confio,
però no em confien.
jo respecto,
però no es respecten.
Fins q aq dicotomia
no es senti x igual
a mi
em continuaran portant
amb ells,
però sense coneixe’m
pq
jo no sé,
però ho sento,
pq ser
q sóc


(7) / )7)
paciència

Sóc paciència
de sentiment
i quan sento
puc ser
tan insistent
q faig perdre
la paciència


)(9)(
Segur

La gent
q creu en seguretat,
en sí mateix,
d’il·lusió viurà.
La gent
q confia amb ell
sabrà d’aquí o de qui
es podrà fiar
x arribar
a la meta
del terme mental confiança,
q en el fons és
sentimental


{)(7)(}

sóc sincer!

Sóc sincer
en el moment de dir les coses en aq
temps/ espai.
Una altra cosa és l’ahir i el demà,
passat i futur.

{(1/ 2 = 2 (3?)}

cultura, societat, educació, però no tu.


La societat
amb la seva cultura i educació
amb més o menys fortuna
ha aconseguit reprimir el cos,
q la gent no es deixi endur
x les emocions
a través dels sentits q
gaudim x deixar de ser primitius i
esdevenir persones.
Per viure tots
seguint el sentit comú,
el menys dels sentits,
pq és una convenció establerta,
q podria ser diferent,
pq està pensat.
Ara arriba el moment
de progressar com éssers humans
i x això és bàsic q
els sentiments
governin el pensament
x no ser esclaus del q pensem,
la inculcació de fora
de com hem de ser.
Per fer el teu camí
i no dependre del destí,
pq avances al teu pas,
ritme,
tot té el seu temps.
Perdre el temps
és un concepte q no entenc,
pq no perds ni guanyes temps,
ja q és un concepte abstracte
de la ment humana

64= 61+3

quina lògica? camí

La lògica no lògica,
las matemàtiques
q et diu q 2+2 és 4.
La de la vida
q si mors és pq has nascut.
Amb aq lògica
si segueixes el q sents,
sense cap mena d’influència exterior
ni engany interior,
fas el q toca en cada moment,
posant de manifest
q sembla necessari trobar el camí


(4) [4] % [4 º 71 º 21]

desig/ il3lusió

Mai és tard x realitzar somnis,
millor somià despert,
q viure pensant.
Il3lusió i no desig,
pq el desig
comporta una sèrie de necessitats
amb el consegüent
risc de fracàs si no s’obté i
les ànsies d’un nou desig un cop obtingut.

[(3) ª (2) º (3{2})]

essencialment irracional

L’essencial
de lo relatiu...
lo irracional
de lo racional.
Lo essencial de primer ser
x ser racional amb raó
* versió del “zaratrusto” del meu pare el Virgili Barbarà Trenkle***


{(0)º ª )7( }

moderar-se la clau

En aq vida
el sentiment
de voler creure
és poder fer.
X això la mesura és la clau
x no abstenir-se i
sí descantillar-se en certs moments

(3 ) P.A.F.

q és l’ésser humà?

L’ésser humà
és filòsof
en potència x qüestionar- se què és i on és,
polític,
ja q és un ésser social i
artista
pq ha de jugar amb la matèria
x plasmar seva essència.
Aprofita creativitat i desxifra llum interior x
seguir el camí del q sents

(+`´ççç<ç}??? = )7(

no por
No accepto res establert i
encara menys imposat
per justícia vital.
Quan x mi no tingui un sentit coherent.
Tot i q sóc incoherent,
al final resulta
q sóc coherent
pq sempre sóc incoherent.
I la coherència té a veure amb
no contradir-se un mateix.
X tant,
ho qüestiono tot
preguntant x què no, x què sí.
Pq si ningú sap
el sentit de la vida,
q fa aquí,
ningú en el fons
pot marcar les regles del comportament
sinó són fetes des del cor,
de qui pots fiar i confiar

(3) ~ 1

les coses les ha de fer x un mateix

Les coses les ha de fer x un mateix,
almenys si les vol tal com t’agraden.
En canvi, la influència al fer-ho
és més de cara en fora
q de cara en dins,
més pensant amb l’altre q saber q penses tu
i no parlem de ser o no solidari
parlem de fer les coses
com sents

[·3 / ·2 / ·1 ]

tres perspectives


Al viure en societat,
l’educació i cultura
ja implica 1 línia de
pensament,
la 1 perspectiva:
normes,
costums,
estats socials...
el famós sentit comú.
Quan no identifiques
la veu interior
q et parla de tot cor a tu,
boig ja ets,
pq et parla el sentiment.
Amb la 2 perspectiva,
com existent,
molts malalts mentals
des d’aquí pensant:
* Em penso q sóc un vampir o Napoleó***
La 3 perspectiva
està amb comunió de pau,
confiança en el q sents,
tb des del sentiment,
però aquests actuen
des de la distància sabent
q hi ha un pensament

*versió de les 3perspectives de la realitat humana de Sans,
Guillem Santdiumenge i Pschorr*********


(2)No (3) [(3)2]
por de la llibertat

Tu no ets ell,
pq ell tan sols està en tu,
x molt q davant del mirall
només el vegis a ell.
Si realment sents
q vols viure,
guanyar la por de morir,
perd la por de la llibertat,
confiar amb el q sents,
en saber q sents,
x sentir q penses,
x sentir q fas.


7 / (3) ***
l’amic vertader

L’amic vertader
l’ànima
controla l’altre,
aq ment perversa
x deixar de sentir pànic
i omnipotència cegadora del teu tu més jo.
Amb la intenció de caminar,
sense buscar-ne d’ altres
o repetir els camins q ja han fet altres,
viure com penses
i no pensar com vius,
paradoxa important

(2) X (3)x
qui em sent!

Sovint la gent en sent
i actua amb generositat.
Gaudeixen uns ulls q no saben veure
i encara menys mirar x sentir.
Em poden condemnar la forma,
especialment la d’expressar-me,
de fet així tenim el món actual,
però en essència,
els enganyats al morir seran altres,
sentint pau
des del meu reconeixement
altres caminaran sense naufragar.

Real ***
la il3lusió

D’ill3lusions es viu
diu la gent.
Quan és perd
el suïcidi és quan més assetja.
Però més val sentir amb il3lusió
q pensar q t’il3lusiona.
Viu el somni,
en lloc de voler somiar!


???
la pregunta

Crec
q la gent quan fa temps
q no et veu
no
t’hauria de preguntar
com estàs
sinó a on estàs
atrapat a
un cos humà


[0] / [2]

l’esclau

Semblarà mentida,
però ets tan esclau
del q sents disfressat
de real emoció i pensament
com poc lliure del q penses



10/$4=4 ººª\5
és quan és fosc q ho veig clar

per Joan Barbarà Gomez (el meu avi)))*********

La besllum
reflectida en l’ombra
no és altra
que la besllum que,
per reflexió en la foscor,
un objecte lluminós
li projecta una claror
delatant un cos
de contorns esfumats

*Discurs pensant en Rembrandt 13-03-2006***

º )(0)( ª
no em deixen sentir

No em deixen sentir com sóc
Pq sempre m’esteu dient
com he de pensar.
Jo no parlo ja ho he dit,
però no fallo,
pq no recordo,
i no em fa por estrellar- me

(0) = (0)

donar 2 part

Jo no dono x donar,
pq sigui tonto o generós.
Dono
x trobar alguna persona
amb el meu mateix sentiment
que quan rebo.
Torno
x estar
en pau amb mi mateix



(3) ^ (7) = 6”

justificació

Qui em sent
si li perdonen tot
no és x compassió
és pq els altres s’adonen
q actuo
de tot cor

(2t / 0 º 3)

som temps i memòria buscant pau i amor

Molts filòsofs
afirmen que som memòria
q gaudeix d’un cert temps x estar.
És ser sincers arribar a aq conclusió
sinó et quedes a mig del camí q ets,
pq tb
som pau i amor,
q és el q ens uneix als altres sers vius
en el fons,
pq cadascú és individual
x la memòria q gaudeix
i pel temps q disposa,
però tots compartim
aq pau i amor


{Toto tutu nata tot= 0}
res pq no és tot?

No recordo,
no oblido,
no penso,
sí sento,
sense q els meus 5 sentits m’enganyin,
no moro,
pq em transformo,
sóc el q no veus q ets tu,
pq l’altre et diu
q tu ets el q ell vulgui q tu siguis.
Sempre q et trobes
ràpidament et contesta
x assegurar-te q tu
no ets res
i jo li dic q no sé res
és ser-ho tot,
tot el q sóc,
comptant amb tu
pq sóc generós i t’accepto
tot i q tu
em tractis de boig

º *10***
10 principis de l’Ànima the eclectic group

1) Pau interior
2) Serenitat
3) Saber
4) Equilibri
5) Harmonia
6) Tranquil3litat

7) Calma
8) Amor
9) Confiança
10) ÉXTASIS


[7] = (0)ª (3) [...

el destí

Jo no espero,
pq confio en ser pacient.
La lògica
de caminar el camí
sense buscar-lo,
pq ets el destí
q tu mateix et fas
i no el q et ve tot
x casualitat


)2@3=(0)

no penso

Jo ja no penso,
sento i actuo.
Tan sols penso
x pensar
en les possibles
conseqüències
dels meus actes

(6·(6)...(3)

negociador

Sóc negociador
raó x la qual
sempre dono una mica més
x aconseguir allò q pretenc.
Amb la intenció
d’ assegurar-me obtenir
tot allò q vull de tot cor

¨´{7}]* (0) [

la foscor il3lumina

El dia q vegeu la vida
dsd la foscor
aq dia ho veureu clar...
no pq veureu
sinó pq mirareu.
És quan és fosc,
q ho veig clar

(2)? ·# (0) @

seriós? Jajaja...

Entén la vida sent seriós
i acabaràs perdent.
Viu-la jugant
i acabaràs gaudint

2*/ 3º

reconèixer es conèixer

No vulguis coneixe’t!
La clau es reconeixe’t.
Reconèixer q ets el q sents,
pq qui digui q es coneix
s’autoenganyarà i enganyarà els altres,
però no a mi,
pq sé q no es coneix,
ni es coneixerà
fins q no es reconegui

+ [+++] = (0)
no por de morir

Ja no em fa por morir,
tot i q no vull morir,
pq vull viure pensant, recordant, estant,
tot i q quan mori
sé x saber
q tan sols no pensaré, no recordaré, ni estaré FÍSICAMENT,
però continuaré sentint
mentre el món sigui el món i
el món es trobi en aq Univers


[+++] = (0) 2ª
la felicitat pq no queda clar

Tota la gent
busca la felicitat.
Potser pq la busquen
no saben
q x ser feliços
abans hauran de trobar
la pau interior i
q per tant serà el q primer hauran de trobar
sí és q busquen la felicitat


(2)......??? / (0)......

el camí

Ja no busco el camí,
pq no existeix.
Ja no busco la felicitat,
pq no existeix.
Ja no em preocupa el temps
pq tampoc existeix.
Ara simplement camino
en pau
pq em sento
sense escoltar-me
i em miro
pq ja no em veig


/ (0º3)

el mirall

Jo sóc jo
q sóc tu
quan em mires al mirall
no em mires
pq em veus
i x tant penses com sóc,
en lloc de sentir
com ets

10/$4=4 ººª\5
és quan és fosc q ho veig clar

per Joan Barbarà Gomez (el meu avi)))*********

La besllum
reflectida en l’ombra
no és altra
que la besllum que,
per reflexió en la foscor,
un objecte lluminós
li projecta una claror
delatant un cos
de contorns esfumats


*Discurs pensant en Rembrandt 13-03-2006***
7¬______ No (0)

desconfiar si abans no miro

Jo no sé
Què és la desconfiança
pq confio en mi,
però com q sóc tonto desconfio de tu
si abans no et miro
x sentir q ets com jo


1,2,3,4,5,6,7,8,9,,, (0) in 1ª

creativitat

Fer el salt creatiu
amb creativitat
no es pot fer tan sols pensant,
pq qui pensa
acaba no sabent
i qui no sap
no sent
x tant continuarà en el mateix Estat
x tant jo sóc
creativitat
pq m’estimo


3

llibertat

Saber el q sents,
x governar el pensament,
x dominar les emocions,
el cos,
el q fas


7* 7* 7* (0)*]

no m’equivoco o sí?

Jo ja no fallo,
pq no recordo,
raó x la qual
no em fa por estrellar-me,
pq estic extasiat
x la serenitat interior
q sento

7____2@3 > 3>2

no confio amb ell

No confio amb ningú.
Només crec amb mi
i a vegades, fins i tot, desconfio
de mi mateix.
Quan l’altre q està en mi,
pq pensa
em fa desconfiar.
Jo q sé
q ell depèn de mi,
el controlo
x poder
confiar amb mi

(0)... {|º|}

el camí al límit...al no res...al tot?

Anar al límit
i no caure en el parany de la ment,
q t’enganya
pq és així de mentidera
i et fa sentir angoixa,
q et mors
i/o q et tornes Boig,
pq és un instant
q pot ser etern
en què et reconeixes
q ets el q sents
x sentir el q ets

(=)

el límit

Les armes de la ment
són les paraules.
Les paraules
estan limitades.
La ment està limitada

Existent (V.U. > V.I.)

la Veritat Absoluta existeix si es Universal no Individual


L’altre diu q cadascú té la seva pròpia Veritat Individual
i q x tant som diferents
com x poder compartir la mateixa Veritat,
pq ell és omnipotent
q creu pensant q és únic
i quan jo li dic q això és cert,
però tan sols en la manera de pensar,
a mi no em fa cas,
pq no em creu quan li dic
q ell està en mi,
però ell no és jo
i sóc sincer,
tot i q no em creus,
pq no saps confiar ni amb tu,
quan sé q existeix la veritat Universal.
Com sé q tu creus
q tan sols existeix la teva Veritat

0.................

la mort

Lliure de cos i ment
tan sols sentiment
sense forma.
Ple d’amor
per qui es queden
per vetllar el teu record.
Ara pau eterna
in eternum
infinitum

*in memoriam Xavier Cervera i Fuentes amic de l’ànima 5/07/2005******

2ª (0) = 2ª 2

parlant a tu o a mi?

Es curiós,
però quan la
gent creu com ets
parla d’ell mateix i
quan confia amb tu
es coneix a ell

(0) Nº Existent Temps @ [2] Temps

tot té el seu temps

Sempre puc dir q demà
parlaré de tal cosa amb l’altre ésser.
Però, sí quan estem cara a cara i
ens trobem mirant-nos fixament
sento desconfiança
sabré amb seguretat q el seu moment
encara no ha arribat i
m’hauré d’esforçar i molt x
mantenir-me callat,
ja q jo sóc generós,
però no tant ximple com x voler ajudar
aquell q creu q no necessita ajuda.
Pq puc convèncer x persuassiu
a qualsevol q a priori
No cregui amb reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,
pq No l’estaria respectant.
I jo respecto a tothom,
fins i tot, a aquell q sé q s’està equivocant
x molt q ell pensi,
q tan sols el vull convèncer

tot té el seu temps 2


l’egoista sentimental
pensa en cor
pq senties q et coneixies,
x ser innocent i infantil,
però a mi no em coneixies,
pq ets irracional
i x això cal raonar.
Ets massa confiat pq la raó s’escapa
quan deixes de pensar amb els altres.
Et respectaves
i eres sincer amb tu,
no ho nego, pq tampoc m’agrada afirmar.
Però no sabies q l’altre no es respectaria.
Et falta madurar x parlar al moment adequat

4amics de l’ànima part1
2 món &¬ 3 ~ (0)
Perdre


TU
al creure perds.
Jo ARA sé,
q no guanyo ni perdo reee,
pq
només
confio

***versió transformada de la idea en frase del msn del culeg de cor, centres i psikkkiatres Juan Antonio Rivero*********


4amics de l’ànima part2
={0ª3***+]]]
humil i sincer

Si fos x mi
depengués
al món REAL
existiria
l’home humil,
en el treball
i sincer,
amb sí mateix

***ª idea Puens “Marc Puente vilanova” *********
4amics de l’ànima part3

(0@{3·3·3·3...***** *****
eclectic

Aprendre
de l’altre,
q no et falla
és la meta x arribar
a confiar en
tu mateix i
x tant
conèixer a l’altre
de dins teu*********
*exemple de Berni “Bernat Isern”*********
4amics de l’ànima part4

2º2º2ª·ª·ª·~3¨^{} (0)
la repitició és la salvació


om (temps) crida: “tot a la merda”
ernest respon: “tot a la merda”

om (ànima) diu: “no Kiero”
ernest (ànima): “no kiero”

NO KIERO

SAM me llaman amic Ernest *Ernesto Samuel Micó*********

1 x 2nº///(0)ª 3 x1
les coses les has de fer x 1mateix

El tonto q no ximple
creu
q serà savi.
L’altre
pensa
q amb
esforç,
capacitat de superació
i sacrifici
ho serà i
limitat quedarà

2ª # (0) ]3[
m’han robat el cor


No porto rellotge,
no porto cartera,
no porto ulleres de sol cares,
no per por a ser robat...
Pq l’únic
q vull i necessito
és el meu cor.
Un cor
q mai podrà ser-me robat,
ni quan morí el meu cos,
ni la meva ment descansi.
Gràcies
a compartir-ho amb
aquells éssers q confien en mi

3 )0( 3
a l’amic Adolf Braç


Té estimat,
t’estimo
i t’estimaré
sempre Adolf Braç.

q tb estimes a l’Om
tot i q us heu vist poc.
Però l’Amor NO entén de Temps

6ª (0) = 123456789...***
despistat o geni

Qui confia amb mi serà despistat.
Es diu q
els genis són despistats.
Si ho ets,
només et fa falta
la meitat del camí x
demostrar-te q
pots ser tb geni

“2@ Absolut Vertader”

els dèbils

Abans de confiar plenament amb mi
i ser tonto x fiar-me de tothom.
X bé q
el meu sincer pare
ja de petit m’avisés
de q en aq vida no pot
1 ni fiar-se de sun pare.
Ara q confio
i puc dir q
no em fio ni del meu pare.
X molt bon fons a cor
q tingui l’ésser dèbil
allunyat d’ell estaré.
No x falta d’amor
sinó x
desconfia d’aquell q no confia ni amb ell


2~&¬{0}nº 3
no agafis consells

No aconsello,
no dic q has de fer,
no penso q has de fer,
no puc creure x tu
pq no sé q saps,
només sé
el q jo sé
com tu hauries de saber
q saps
x saber
elegir un consell
i deixar de creure’t
si aq consell
és adequat o no
x a tu

versió Pere Busquets “Pali” no et deixis aconsellar (1937-2001)
violoncel·lista Catedràtic de Música
el meu Padrí*********

· 9 ***
confia en tu mateix

Creure no és poder,
com confiar no és seguretat...
Voler creure és poder,
com confia en tu mateix
és seguretat


11-03-2006 (0 3 ( 0 3) 13-03-2006
___________________________________


Virgili Barbarà a
Adolf Braç director Teatre Villarroel BCN



Ens veurem en el teatre de l’Univers


Ànima a
Adolf Braç director Teatre Villarroel BCN



Ens hem conegut en el teatre de la Vida...

ja ens veurem en el Teatre de l’Univers

Peace 2”@ (0)
Ment en pau

S’hauria de deixar
la ment amb pau
abans q el cos
definitivament
descanses en pau.
Tot i q
jo sé
q no descanso,
però si estic en
PAU

0ª 2 $
comercial


L’ànima tb sap comerciar.
No ven rentadores,
però si part del cor

(03 @ 2#········ 0)
per convencem a mi

Confio tant en mi,
q només em poden persuadir.
No x ser influenciable,
sinó pq estic obert
a qualsevol proposta
amb la qual sentí
q puc confiar

(0)ª 2´´ 6 nº 0
no menteixo

No menteixo més q x defensar-me
a mi mateix de tu...
quan sé q confies en mi,
però no pots fer el mateix x tu.
Pq després de l’experiència
viscuda i soferta
sé q l’amor
mentre lluites x confiar amb tu
abans seràs dèbil
i raonaràs
i hauré de tornar
no x mi
sinó aq cop x tu a
algun centre psiquiàtric
i aleshores
TU
ja deixaries
de confiar amb tu x sempre
i jo x tu
seria un boig
tot i q l’amor no desapareixeria mai



0ª3············1|
com actuo

la millor manera d’actuar
SI
confies amb tu
és esperar,
és esperar
i esperar...
amb paciència
x sentir el moment adequat
x posar-te a parlar.
Sempre
darrera l’altre,
pq ets educat
i pq en el fons
el coneixes
més bé q ell mateix,
pq és poc clar
i saps
q només creu amb ell
i et demana respecte
davant de qualsevol
pensament,
creença
o
idea
q tingui in mentis...
Sigues però Sincer,
pq una part s’adona
q sinó el menteixes
pq així tb
es sentirà
respectat i
si t’estima de
Vuitat
t’escoltarà.
I sinó t’escolta
no et preocupis
pq vol dir
q ni tan sols
s’estima a ell,
però et sentira.
Mirar
sempre als ulls
q diuen q
són
el mirall de l’ànima
x persuadir sense conversar.
I amb sort
x TU
et convenceràs



0 ª T0T

evitant la mort

Estar o no estar
en aq món
evitant la mort
és síntuma q has nascut.
Només pots conèixer a fons
allò amb QUÈ confies,
pq la resta
sinó
et podria matar.
Aquí trobem
la diferència entre estar o nº estar


0 nº 2 & 0 { 3
tu no ets la teva ment

PA
si fossis la teva ment
no hi hauria malalts amb coma,
pq els anomenariem tb morts
i la gent ja no tindria esperances
tan sols els podria recoordar
si el pensament
busca entendre el cor.
X tant
q som???
si ment
i cos
tan sols ens acompanya???


2 derrotat x 3
derrotat

Crec q em sento derrotat,
pq finalment
he de baixar del burro i
creure
q els conceptes q
més s’aproximen a
llibertat
són la
paciència,
com bé ja diuen,
la mare de la ciència i
la confiança,
q ara puc dir q
m’equivocava
quan deia q
feia fàstic


***Sempre Nª Existent...
a mi no em controlen

Realment
si fas
d’acord el q sents,
frases com
amics x sempre,
t’estimaré x sempre
no existeixen
pq
pots controlar
la ment,
el q penses
o
dius,
però no pots
controlar
el q sents,
pq és l’instant vertader viu real

0>2ª (0)?
a qui no m’entén

Jo sé
q sento,
tu saps!
Tu saps
què sents,
ens sentim,
pq tenim el mateix sentiment
sent q em sento o no,
però respecta almenys el q sentis
i tb em sentiràs
a través d’ aq paraules
q sé q t’arriben al cor,
però el cap
les vol entendre
i et fa perdre,
perdre’t
en q tan sols
són paraules.
A mi em diu tonto
quan és ell q no m’entén
i jo sí a ell

(0·0·0·0·0·0·0·0·0)
silenci

El silenci
és l’instant
sentimental
q en essència
prens consciència del
teu cos,
temps
i espai €

(0)····2ª{3}
despistat

Sóc tant despistat,
q em passo la meitat del dia
oblidant
el q he de recoordar

Epíleg

ª 2

ànima a ment

No et vulguis suïcidar,
pel q saps,
q la gent no sap,
q no entén



“ 2 ª (0)...

ment a ànima

He après molt de tu
pq m’has reafirmat
el q pensava

No hay comentarios: