"An interior world to discover"

"An interior world to discover"
"An interior world to discover" Un món interior per descobrir "Un mundo interior por descobrir" mixed media, 73x100cm, march2014

viernes, 28 de febrero de 2014

Presentació Om Barbarà Aguirre

A través de les meves obres vull que l' espectador faci un viatge dins de l' ésser humà... El meu Projecte Artístic Pictòric prioritari s'anomena "Humà a la recerca de l'ésser". Tot i que també treballo amb el projecte "Els guerrers de colors" i el de "Concept Art" que va molt unit als meus estudis de publicitat. Amb la meva pintura vull transmetre la meva propia Filosofia "El sentimentalisme" ... Moviment que vaig deixar escrit en el meu primer llibre editat "Filosofia de l'Ànima". Des del meu punt de vista Tot parteix del nostre Ser... Un Ser atrapat dins d'un cos que pensa que és el que ens fa humans. El Concepte Màxim del Sentimentalisme és: "Saber el que sents, per sentir el que penses, per sentir el que fas".

No hay comentarios: